שאלות ותשובות
-
מה אני אמור לדעת לפני רכישת חבילת תקשורת לחו"ל?
חשוב מאוד. שהמכשיר שלך תומך בתדרים האמריקאיים. וחבילת הגלישה שאתה רוכש מספיקה לך.
-
איך אני מקבל את המספר האמריקאי שלי?
בעת נחיתתך בארה"ב תקבל הודעה למכשירך עם המספר האמריקאי האישי שלך.
-
תוך כמה זמן אני מקבל את המשלוח אלי הבית?
הסים שלך ישלח באותו יום שבו בוצעה ההזמנה.
המשלוח משתנה לפי מה שבחרת בעת ההזמנה.
משלוח עד הבית באזור המרכז עד יום עסקים אחד.
משלוח לשאר חלקי הארץ עד 2 ימי עסקים.
משלוח בדואר ישראל נשלח בדואר 24.
-
האם אני יכול להאריך את הסים שלי מעבר לחודש?
כן!
אתה יכול להאריך אותו ע"י פניה למחלקת השירות לקוחות שלנו.
-
איך מבצעים עקוב אחרי למספר הישראלי שקבלתי?
שירות עקוב אחרי ניתן על ידי המפעיל המקומי שאליו משוייך המספר ממנו אתם רוצים להפנות למספר הישראלי שהתקבל על ידינו-
את השירות יש להפעיל בארץ עם הסים הישראלי במכשיר ושאתם מחוברים לרשת המקומית שלכם.אופן ההפניה משתנה מחברה לחברה ויש לבדוק מולם את אופן ההפניה המדוייק:
חברה אופן ההפניה פלאפון http://goo.gl/tuZVPP פרטנר(012 מוביל) http://goo.gl/1UOKYd סלקום http://goo.gl/JY5X80 גולן טלקום יש להיכנס לאתר גולן ולהגדיר הפניה תחת שינויים ופעולות http://goo.gl/2pLarQ HOT Mobile http://goo.gl/QBoqab בזק http://goo.gl/IEMdEY רמי לוי יש לפתוח את השירות מול החברה מוקד שירות לקוחות- 0768888600
או 123* שיחת חינם למנויי רמי לוי -
האם הווטסאפ שלי נשאר איתי?
כן!
-
האם הסים של ארה"ב פעיל גם בקנדה או במקסיקו?
אם ברצונך להפעיל את הסים ביעדים אלו יש לרכוש את חבילת פלטינום או גולד ולהוסיף בתוספת את חבילת קנדה/ מקסיקו.
-
נזכרתי ברגע האחרון האם אפשר לבצע הזמנה מהירה?
כן!
תוכל לבצע הזמנה ולקבל במשלוח באזור המרכז תוך 5 שעות מעת ההזמנה.
- איך אני בודק את איכות הקליטה בסים שרכשתי?
